Koje su najčešće usluge finansijskog savetnika?

Koje su najčešće usluge finansijskog savetnika?

By -Published On: August 9, 2022-Categories: Biznis saveti-
najčešće usluge finansijskog savetnika

Ključne radnje savetnika za FUK koje umanjuju rizike i unapređuju poslovne procese

Кontrolne aktivnosti su politike i procedure koje obezbeđuju sprovođenje radnji koje su utvrđene kao neophodne za upravljanje rizicima na adekvatan i blagovremen način. Nakon što se utvrde značajni rizici, potrebno je preduzeti radnje za njihovo umanjivanje na razumno prihvatljiv nivo. Radnje za upravljanje rizicima su sve radnje koje umanjuju rizike. Кontrolne aktivnosti uključuju odobravanja, ovlašćenja, overavanja, usklađivanja, pregled uspešnosti, bezbednost sredstava, podelu dužnosti i kontrole informacionih sistema.

Najvažnije je da se kontrolne aktivnosti moraju sprovoditi pažljivo, savesno i kontinuirano.

Određena procedura neće biti od koristi ukoliko se sprovodi mehanički, bez stalnog fokusa na suštinu.

Zatim je važno da se ispitaju svi neuobičajeni slučajevi koji su identifikovani kao rezultat sprovođenja kontrolnih aktivnosti, te da se preduzmu korektivne radnje.

Primeri kontrolnih aktivnosti:

• upravljanje i nadzor nad ljudskim resursima (kadrovsko upravljanje nadzor);

• kontrole u obradi podataka;

• fizička kontrola osetljivih sredstava;

• utvrđivanje i analiziranje mera i indikatora uspešnosti ;

• podela dužnosti;

• odgovarajuće izvršavanje transakciaj i događaja;

• tačno i blagovremeno evidentiranje transakcija i događaja;

• ograničenje pristupa resursima i evidenciji i odgovornost za njih;

• odgovarajuće dokumentovanje transakcija i interne kontrole.

savetnik za FUK i koorporativno upravljanje

Our amazing team is always hard at work

Кontrolne aktivnosti su politike i procedure koje obezbeđuju sprovođenje radnji koje su utvrđene kao neophodne za upravljanje rizicima na adekvatan i blagovremen način. Nakon što se utvrde značajni rizici, potrebno je preduzeti radnje za njihovo umanjivanje na razumno prihvatljiv nivo. Radnje za upravljanje rizicima su sve radnje koje umanjuju rizike. Кontrolne aktivnosti uključuju odobravanja, ovlašćenja, overavanja, usklađivanja, pregled uspešnosti, bezbednost sredstava, podelu dužnosti i kontrole informacionih sistema.

Najvažnije je da se kontrolne aktivnosti moraju sprovoditi pažljivo, savesno i kontinuirano.

Određena procedura neće biti od koristi ukoliko se sprovodi mehanički, bez stalnog fokusa na suštinu.

Zatim je važno da se ispitaju svi neuobičajeni slučajevi koji su identifikovani kao rezultat sprovođenja kontrolnih aktivnosti, te da se preduzmu korektivne radnje.

Primeri kontrolnih aktivnosti:

• upravljanje i nadzor nad ljudskim resursima (kadrovsko upravljanje nadzor);

• kontrole u obradi podataka;

• fizička kontrola osetljivih sredstava;

• utvrđivanje i analiziranje mera i indikatora uspešnosti ;

• podela dužnosti;

• odgovarajuće izvršavanje transakciaj i događaja;

• tačno i blagovremeno evidentiranje transakcija i događaja;

• ograničenje pristupa resursima i evidenciji i odgovornost za njih;

• odgovarajuće dokumentovanje transakcija i interne kontrole.

Leave A Comment

Primajte poslednje vesti na email
Table of content
Related articles
Go to Top